b_200_200_16777215_0_0_images_factory.JPG

شرکت ایران خودرو تبریز درسال جاری بار دیگر با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و مهندسین مجرب و بومی خود بالغ بر 30 هزار و103 دستگاه تولید داشته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد نشان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تبریز، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: در مدت زمان یاد شده تعداد 29 هزار و 31 دستگاه انواع خودروی سمند بنزینی و دوگانه سوز در 8 کلاس مختلف و همچنین یک هزارو 72 دستگاه انواع خودروی سمند سورن S90 و توربو شارژ تولید و به دست مشتریان رسیده است.

حمید حاجی زاد منصور با اشاره به اینکه برای تولید محصول نخستین مسئله مهم که باید به آن توجه ویژه داشت ارائه آموزش های مورد نیاز برای افزایش بهره وری است، گفت: یکی از وظایف مهم مدیران و سایر مسئولین امر تولید ارائه آموزش و مهارت های مورد نیاز نیروی انسانی برای افزایش تولید محصولات با کیفیت است.
وی با بیان اینکه افزایش بهره وری در تولید منجر به کاهش هزینه های تولید خواهد بود اذعان کرد: نیروی انسانی کارآمد  جزء لاینفک صنایع بوده و پشتوانه محکمی بر تحقق افزایش تولید، بهره وری در کار و تولید و از همه مهمتر عرضه محصول با کیفیت مطلوب می باشد.
 مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز ضمن تشریح برنامه تولید وایجاد تمهیدات لازم در سال جدید گفت: انشالله با توکل بر خداوند و مذاکرات صورت گرفته توسط مدیرعامل محترم با مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تولید بیش از 100 هزار دستگاه انواع خودرو سواری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
حاجی زاد منصور تصریح کرد: کیفیت، مقوله اصلی هر محصول در رضایتمندی مشتری است و مطابق ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران در سال جاری، شاخص ISQI محصول سورن به درجه کیفی دوستاره دست یافته است.
وی در پایان سخنان خود بار دیگر از زحمات کلیه دست اندرکاران امر تولید علی الخصوص مدیران و کارکنان زحمت کش و همیشه در صحنه که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود سعی در تحکیم بنیه انسانی و صنعتی مجموعه بزرگ ایران خودرو تبریز داشته و همواره در توسعه کمی و کیفی شرکت گام برداشته اند تقدیر و تشکر کرد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.