b_200_200_16777215_0_0_images_1396_961219-1.jpg

شرکت ایران خودرو تبریز در انتهای بهمن ماه سال جاری 90 هزار و 106 دستگاه انواع خودرو سمند را تولید کرد که سمند EF7 با تولید بیش از 60 هزار دستگاه در صدر تولیدات این شرکت قرار داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز ، مدیرعامل این شرکت در نشست مدیران و کارکنان با اعلام این خبر افزود: تولید انواع خودروی سمند در آخرین ماه سال جاری نیز بیش از 10 هزار دستگاه خواهد بود.

حمید حاجی زاد منصور اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف کمی و کیفی از پیش تعیین شده و با تلاش بی دریغ کادر مدیریتی و کارکنان شرکت و رفع بسیاری از موانع و مشکلات، این موفقیت حاصل شد.
وی افزود: رشد 100 درصدی تولید خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شرکت، با برقراری تعامل مثبت و سازنده با گروه صنعتی ایران خودرو و به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: عزم جزم شده کارکنان در تحقق موفقیت های فوق، سرآغازی برای کسب افتخارات بیشتر در آینده های نزدیک خواهد بود.
حاجی زاد منصور با تأکید بر اینکه امسال فعالیت های عمده بسیاری در راستای توسعه و گسترش زیرساخت های عمرانی و مهندسی در داخل سایت صورت گرفته است ادعان کرد: علاوه بر تولید که به عنوان وظیفه اصلی سازمان است اقدامات دیگری در جهت نوسازی و بازسازی خط تولید و تکنولوژی نوین در اوایل سال آتی انجام خواهد شد.
شرکت ایران خودرو تبریز با ثبت تولید بیش از 90 هزار دستگاه انواع خودروی سمند در سال 96 و عبور از آمار تولید سال قبل در نیمه بهمن ماه امسال به رکورد تازه ای دست یافت.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.