b_200_200_16777215_0_0_images_1397_970614-03.jpg

به گزارش روابط عمومي ايران خودرو تبريز ، مدير عامل ايران خودرو تبريز با رد شايعه احتکار که در بعضي رسانه ها مطرح شده است ، گفت : در حال حاضر 9400 دستگاه خودرو در پارکينگ اين شرکت موجود است که از اين تعداد 3000 دستگاه خودرو آماده تحويل است و با صدور حکم قضايي تحويل مشتريان عزيز خواهد شد.
حميد حاجي زاد منصور در ادامه افزود : تعداد 6500 دستگاه خودرو نيز به محض تامين قطعات ايمني و الکترونيکي در اختيار مشتريان قرار خواهد گرفت.

وي در خصوص مباحث مطرح شده در بعضي از رسانه ها در خصوص اينکه کسري قطعات عمدتا شامل راديو پخش است گفت : اين يک اظهار نظر غير کارشناسي است زيرا در صورت کسري قطعات تحويل خودرو امکان پذير نيست.
مديرعامل ايران خودرو تبريز در بخش ديگري از سخنان خود گفت : تمام تلاش مجموعه ايران خودرو تبريز در راستاي جلب رضايت مشتريان است و کليه خودروهاي آماده تحويل با قيمت مصوب که توسط شوراي رقابت اعلام شده عرضه مي شود.
حاجي زاد منصور تصريح کرد : در راستاي حمايت و صيانت از حقوق مصرف کنندگان و مشتريان که يکي از شعارها و اولويتهاي اصلي ما است ، در صورت تاخير در تحويل خودرو به دليل کسري قطعات ايمني و الکترونيکي جريمه بابت تاخير در تحويل خودرو به مشتريان پرداخت خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به اينکه ظرفيت توليد اين کارخانه ، روزانه 430 دستگاه بود، عنوان کرد : به دليل مشکل عدم تامين برخي قطعات اين ميزان به 300 دستگاه در روز کاهش يافته است.
وي در پايان طرح موضوع ظن به احتکار را از سوي بعضي رسانه ها به  شدت رد کرد و گفت : ما آمادگي داريم که پس از کسب مجوز تردد خودرو ها روزانه 500 دستگاه بارگيري و به نمايندگي هاي سراسر کشور توزيع کنيم.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.