b_200_200_16777215_0_0_images_1399_990406-03.jpg

همزمان با هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات شهرستان اسکو در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید با حضور در ایران خودرو تبریز، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این شرکت در جریان فرآیند تولید خودرو و احیاناً مسائل و مشکلات شرکت قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایکو تبریز ؛ در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان اسکو گفت: در جهت حمایت از تولید و اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبریدر سال موسوم به جهش تولید و از برنامه‌های دستگاه قضایی دوران ریاست آیت الله رئیسی که حمایت از تولید و اشتغال است، حاضر شده و از دستاوردهای این مجموعه بزرگ صنعتی بازدید بعمل امد.

میرزاآقازاده ادامه داد: هدف دستگاه قضایی اسکو این است که اگر یک واحد تولیدی یا صنعتی احیاناً مشکلات حقوقی و قضایی و مشکلاتی در مسیر اشتغال و تولید داشته باشد، بتواند در اسرع وقت با حضور مسولان اجرایی در شهرستان و همچنین مسولان قضایی استان مشکلات را بررسی و مرتفع کنیم تا گامی در جهت تولید و توسعه صنعت استان برداشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه ایران خودرو تبریز به عنوان بزرگترین واحد تولیدی منطقه اسکو، کمترین میزان مربوط به مسائل حقوقی و قضایی را داشته و عملکرد مدیریت مجموعه در خصوص موارد حقوقی بسیار اثربخش بوده است.
رئیس دادگستری شهرستان اسکو اظهار داشت: امیدواریم با تعامل سازنده بتوانیم گرهی از مشکلات صنعت و تولید که از مولفه های اصلی رونق و توسعه اقتصاد کشور می باشد را باز کنیم.
فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان اسکو به همراه جمعی از مسئولین منطقه میهمان شرکت ایران خودرو تبریز در هفته قوه قضائیه شدند که پس از یک نشست مشترک فعال و صمیمی از خطوط مختلف تولیدی و مونتاژی این سایت دیدن کردند.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.