b_200_200_16777215_0_0_images_1399_991227_2.jpeg

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت:
به گزارش ایکو تبریز در این پیام امده است: سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال گذشته با یادگارانی از تلاشهای ما به خاطرات می پیوندد.
خدای را شاکریم که سال 99 را با وجود همه سختی ها و تنگناها توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام برداریم. لیکن بخاطر نعمتهایی همچون سلامتی و تندرستی و شادابی که به ما ارزانی داشته سپاسگزاریم.  

عزیزان من، سال جهش تولید با تحقق اهداف برنامه ریزی شده تولید سایت ایران خودرو تبریز همراه شد و این مهم، نوید بهاری سرشار از انرژی و انگیزه مضاعف به ما می دهد.  
سال 99 بیانگر برخی ناملایماتی همچون شیوع ویروس منحوس کرونا و جدال برای شکست با این بیماری شروع شد که خوشبختانه با رعایت کامل بهداشت فردی یکایک کارکنان توانستیم کنترل کنیم. انشاالله با همکاری و همدلی همدیگر بتوانیم سال جدید کاری را با پشتکار و کوشش فراوان آغاز نموده و در نیل به اهداف پیش بینی شده تولید، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مجموعه صنعتی بیافزاییم.  
اینجانب افتخار دارد ضمن نکوداشت اعیاد پرفروغ شعبانیه و ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) که در تقارن با عید نوروز یک هزار و چهارصد هجری شمسی بوده را از صمیم قلب تهنیت عرض نموده و ضمن شادباش  و تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو نمایم.
 حمید حاجی زاد منصور مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.