b_200_200_16777215_0_0_images_000621-02.jpg

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر HSE شرکت ایران خودرو تبریز از آغاز مرحله اول واکسیناسیون عمومی کووید-19 برای کارکنان این شرکت و شرکت های ایدم و چرخشگر خبر داد.
به گزارش ایکو تبریز، دکترآرش مرتضوی در این باره گفت: با پیگیری و مساعدت مدیرعامل ایران خودرو تبریز و با هدف قطع زنجیره انتشار کرونا و صیانت از سلامت کارکنان، همچنین پایداری تولید، با همکاری اداره کل بهداشت و درمان شهر تبریز و شبکه بهداشت شهرستان اسکو واکسیناسیون کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز آغاز شد.

وی افزود: مرحله نخست واکسیناسیون کرونا از روز جمعه 19 شهریورماه به‌مدت یک هفته برای کارکنان سایت تبریز، کارکنان شرکت های ایدم و چرخشگر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آعاز شده است.
رئیس ستاد مقابله با کرونای سایت تبریز با اشاره به اینکه حفظ سلامتی کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز به‌عنوان متولیان تولید در اولویت اهداف راهبردی این شرکت قرار دارد، تصریح کرد: این اقدام مهم به‌صورت کار تیمی منسجم و با تلاش همکاران در سایت مرکزی و تبریز انجام می شود.
به گفته دکتر آرش مرتضوی، کارکنان جامعه هدف از سیستم منابع انسانی استخراج و برای آن‌ها پیامک انجام واکسیناسیون کرونا ارسال می‌شود؛ همچنین تفاوتی بین انواع گروه‌های استخدامی اعم از قراردادی و پیمانکاری  وجود ندارد و همه همکاران در نهایت واکسینه خواهند شد.
رئیس ستاد مقابله با کرونای شرکت ایران خودرو تبریز در رابطه با آماده سازی محل انجام و چگونگی واکسیناسیون کووید-19 گفت : واکسیناسیون کارکنان در سالن بزرگ اجتماعات شرکت ایران خودرو تبریز انجام می شود که تزریق مرحله اول آن در سه ایستگاه مجزا پیش بینی شده و فرآیند واکسیناسیون به گونه ای است که کارکنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پذیرش و پس از ثبت مشخصات در سامانه وزارت بهداشت در اسرع وقت واکسینه خواهند شد.
وی افزود: شرایط به‌گونه‌ای آماده شده که پس از تزریق دوز اول، تزریق دوز دوم همکاران نیز پس از زمان انتظار در مدت معین در همان محل انجام شود.
مرتضوی تصریح کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با معاونت منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو واکسیناسیون کارکنان شرکت های ایدم و چرخشگر نیز در محل شرکت ایران خودرو تبریز در حال انجام است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.