b_200_200_16777215_0_0_images_manager01.jpg

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو بدلیل کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمالغرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.
حمید حاجی زاد منصور گفت: انباشتگی خودرو با توجه به حجم تولید روزانه این شرکت و انتقال به پارکینگ و همچنین ماندگاری خودروهای دارای کسری قطعات مربوط است و مفهوم دپوی خودرو به دلیل افزایش قیمت از سوی خودروساز نادرست است.

وی افزود: با توجه به تیراژ تولید خودرو در ایام پایانی سال، ارسال خودرو به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو بصورت روزانه حتی در روزهای تعطیل نیز بقوت خود ادامه دارد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: پارکینگ ایران خودرو تبریز علاوه بر انتقال خودروهای تولیدشده خود مسئولیت انتقال سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو از مبدا تبریز به شمالغرب کشور(استان های همجوار) را نیز بر عهده دارد.
حاجی زاد منصور افزود:  به دلیل وضع قوانین جدید در خصوص شماره گذاری تمامی خودروهای صفر در محل کارخانه تعداد زیادی از خودروهای تولیدی منتظر وصول پلاک از مبادی ذیربط به پارکینگ می باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال جاری و با رویکرد مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضرتعداد زیادی از خودروها در حال تکمیل شدن و ارسال به مشتریان عزیز در دستور کار این مجموعه صنعتی قرار کرفته است.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار خودروهای موجود در پارکینگ بصورت مستمر به نهادهای نظارتی و سازمان صمت ارسال می گردد و مفهوم احتکار خودرو در پارکینگ کاملا بی پایه و بی اساس است.
وی در پایان اظهار داشت: همه خودروهای موجود در پارکینگ جزو تعهدات حوزه فروش بوده و قبلا بصورت پیش فروش فروخته شده است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.