b_200_200_16777215_0_0_images_1397_970710-3.jpg

واحد تحویل فوری و حضوری سمند و سورن در شرکت ایران خودرو تبریز راه اندازی شد.
شرکت ایران خودرو تبریز از هفته گذشته تحویل حضوری خودرو به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را آغاز کرده است.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تبریز ، با توجه به ابلاغ گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر تحویل حضوری خودرو در راستای تکریم مشتریان و افزایش رضایتمندی شرکت ایران خودرو تبریز طرح تحویل خودروهای سمند و سورن را از هفته قبل در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز با بیان اینکه طبق هماهنگی های صورت گرفته در جهت ارج نهادن به مشتریان و حل پاره ای از مشکلات و محدودیتهای حمل و نقل ریلی و جاده ای در راستای سیاستهای مشتری مداری که از اهداف مهم مدیریت ایران خودرو تبریز می باشد طی جلسه ای فی مابین سازمان فروش گروه صنعتی ایران خودرو ، ایران خودرو تبریز و ایساکو مقرر گردید خودروهای گروه سمند و سورن در محل این شرکت به صورت حضوری تحویل مشتریان عزیز گردد .
حمید حاجی زاد منصور افزود : تاکنون بیش از یک هزار دستگاه خودرو سمند وسورن در سال موسوم به حمایت از کالای ایرانی از اول مهر ماه تا کنون تحویل مشتریان گردیده است.
وی با اشاره به مدت زمان تحویل فوری این خودرو به مشتریان عزیز عنوان کرد: با راه اندازی سیستم مکانیزه فروش و تحویل حضوری خودرو ، پروسه تحویل خودرو به دست مشتری حداکثر نیم ساعت بوده که تحت تیم متخصص پس از انجام عملیات PDS و PDI مورد نیاز در خودرو صورت می پذیرد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطر نشان کرد : هم اکنون تحویل خودرو در ایران خودرو تبریز به اقصی نقاط کشور بوده که مشتریان عزیز سراسر کشور بالاخص 5 استان همجوار : آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، زنجان ، کردستان  می توانند با در دست داشتن مدارک لازم و کافی و با مراجعه حضوری به اداره تحویل خودرو مستقر در سایت فروش ممقان نسبت به تحویل خودروی ثبت نامی خود در اسرع وقت اقدام نمایند.
وی در پایان از ارسال روزانه 500دستگاه خودرو با همکاری شرکت ایسیکو به کلیه نقاط کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد طی چند روز آینده این رقم به 700دستگاه خودرو در روز افزایش یابد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.