b_200_200_16777215_0_0_images_1397_970829-01.jpg

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز ، آقای موسی محمدی به سمت مدیریت واحد حراست شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز ، مهندس حمید حاجی زاد منصور، مدیرعامل ایران خودرو تبریز، در نشست کاری با مدیران آقایان: موسی محمدی را به عنوان مدیریت حراست و جلال زیرک پور را به عنوان مدیریت انتظامات این شرکت منصوب کرد.
در بخشی از این احکام صادره توسط مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز آمده است : انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال ، ضمن هماهنگی با سایر مدیران و بهره گیری از توان و تجربه خویش در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و گسترش فعالیت های مربوطه و انجام امور محوله اهتمام نموده و اقدامات لازم را معمول نمائید.

مهندس حاجی زاد منصور با بیان اینکه تولید مستمر و یکپارچه یک خودرو مرهون تعامل واحدها به صورت دوسویه بوده و خلاف آن موجب سردرگمی سازمان خواهد شد افزود: رسالت ها و مسئولیت های سنگینی برای مدیریت حراست و مجموعه تحت امر وی تعریف شده است که امیدواریم بتوانند این مسئولیت خطیر را با موفقیت به انجام برسانند.
وی در ادامه تصریح کرد: تمام هم و غمّ شرکت ایران خودرو تبریز در این است که با برنامه ریزی دقیق و منسجم بتواند از کلیه موانع و مشکلات پیش روی تولید که اخیراً گریبان گیر صنعت خودروی کشور شده است عبور کرده و شاهد رونق مجدد این حوزه مهم در ایام پیش رو باشیم.
در پایان، روابط عمومی ایران خودرو تبریز ضمن تبریک به آقایان: محمدی و همچنین آقای زیرک پور  آرزوی موفقیت روز افزون و رسیدن به مراتب شغلی بالاتر ، سربلندی ایشان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال آرزومند است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.