b_200_200_16777215_0_0_images_1398_980211-01.jpg

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه در محل آمفی تئاتر شرکت ایران خودرو تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه با حضور مدیرعامل محترم ، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار شهرستان اسکو و جمعی از مسئولان منطقه ای برگزار شد.

مهندس حاجی زاد منصور در سخنانی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های شرکت ایران خودرو تبریز طی سالهای گذشته، اظهار کرد: با تلاش و کوشش جمعی پرسنل توانستیم موفقیت های چشمگیری را در جامعه صنعتی کشور بدست بیاوریم و اکنون جایگاهی ویژه ای در گروه صنعتی ایران خودرو پیدا کرده ایم و امیدوارم که امسال هم با نشاط و تلاش مضاعف سال رونق تولید را محقق سازیم.
مدیرعامل محترم شرکت ایران خودرو تبریز خاطر نشان شد: امسال با برنامه ریزی بهتر و استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات با افزایش بهره وری و بهره دهی امیدواریم تعهدات و تولیدات شرکت را مطابق برنامه ریزی پیش بینی شده افزایش دهیم.
در ادامه مراسم، مهندس حسینی، مدیرکل محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و فرماندار شهرستان اسکو از خدمات ارزنده ی مدیرعامل محترم ایران خودرو تبریز با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.
در این مراسم برنامه های بسیار شاد در آیتم های مختلف برای کارکنان اجرا و در پایان از 36 نفر از همکاران نمونه در سال جاری با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه نقدی قدردانی شد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.