b_200_200_16777215_0_0_images_1399_990401-01.jpg

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران ارشد این شرکت گفت: ایران خودرو تبریز از جمله شرکت هایی است که وجود آن باعث رونق اشتغال و استفاده از نیروی کار مستعد و مولد در استان بوده و پتانسیل نیروی کار و ظرفیت تولید ایجاد شده در این مجموعه می تواند نقش بی بدیل در صنایع استان بویژه صنعت خودروسازی کشور ایفا کند.
به گزارش ایکو تبریز ؛ حسین فتحی در این دیدار افزود: عملکرد ایران خودرو تبریز در حوزه منابع انسانی مطلوب بوده و علیرغم تعدیل نیرو در برخی از صنایع کشور به دلیل شیوع کرونا و بروز مشکلاتی که این روزها گریبان گیرحوزه اشتغال بوده، خوشبختانه این مجموعه در مقوله نیروی انسانی کارنامه بسیار مطلوبی داشته که این به نوبه خود قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور ایران خودرو تبریز و صنایع مهم دیگر در هیأت تشخیص و حل اختلاف ، تشکل های کارگری و برنامه های فرهنگی و ورزشی و همچنین مدیریت حوادث ناشی از کار، امور جاری این اداره را در راستای تکریم و خدمت شایسته به قشر زحمت کش کارگران تسهیل کرده است.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه انگیزه و دقت کارگر در حوزه تولید و کار منجر به بهره وری بیشترصنایع می شود، گفت: از این رو مجموعه های صنعتی می توانند برنامه هایی را با توجه به ظرفیت های موجود برای ایجاد انگیزه در کارگران استفاده کنند.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.