b_200_200_16777215_0_0_images_manager01.jpg

مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز به مناسبت گرامیداشت روز کارگر پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش ایکو تبریز، در پیام مهندس حمید حاجی زاد منصورآمده است:
کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص ، گرمابخش و انرژی دهنده وجود رهروان این طریق است و چه افتخار آمیز است در سایه این تلاش صادقانه ، همراه شما بودن!
همکاران ارجمند فرارسیدن روز کارگر یادآور زحمات شبانه روزی کارگران عزیز در سرتاسر جهان به ویژه ایران اسلامی عزیزمان می باشد.
علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود رااز ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها مرهون دستان پرتوان قشر محترم کارگر می باشد.

شرکت ایران خودرو تبریز همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی شما عزیزان می باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر در تقارن با ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان همیشه در صحنه تولید با تکیه بر شعار « ما می توانیم » در راستای گردش مستمر چرخه کار و تولید ، ضمن ارتقای بهره وری و با تاکید بر صیانت از اهداف غایی مجموعه بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو زمینه توسعه و پیشرفت شرکت ایران خودرو تبریزرا به معنای واقعی کلمه محقق ساختهو از خداوند سبحان خواستاریم خادمین شایسته ای برای کارگران عزیزدر سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.
در پایان ضمن تأکید بر رعایت دقیق نکات ایمنی و  بهداشتیدر سطح شرکت با توجه به شیوع گسترده موج چهارم ویروس کرونا و ضرورت زدن ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در محیط سازمانی صحت و سلامتی همه ی شما و خانواده گرامیتانرا از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حمید حاجی زاد منصور
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.