b_200_200_16777215_0_0_images_manager03.jpeg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مهندس اصغر خوش فهم طی پیامی عید باستانی نوروز را به کارکنان این شرکت تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است: «خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.
فرارسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول حیات و زندگی است.
خدا را شاکریم که در سایه نعمات و الظاف بیکرانش، خانواده بزرگ شرکت ایران خودرو تبریز توانست با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از صنعت و صیانت از چرخه تولید ملی کشور گام بردارد.

عزیزان من، امیدوارم در سالی که پیش روست این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت مضاعف شده و بتوانیم با تمام وجود افزایش تولید توام با کیفیت مطلوب و از همه مهمتر رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را بیش از پیش محقق سازیم.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه خدوم شرکت ایران خودرو تبریز در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و آغاز سال 1401 هجری شمسی،تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم به تمامی خانواده‌های عزیز سرزمینم بالاخص همکاران ساعی و تلاشگر خویش داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

اصغر خوش فهم
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.